söndag 30 december 2012

Piss off...


Finns inte mycket som jag hatar, men om jag skulle peka på en sak som jag absolut inte tycker om, då är det folk som inte känner till mig och dömer en utan belägg eller bevis? Det är livsfarligt att göra, det är som att leka med elden och faran är att man bränner sig själv. "Han tar anabola, han är otrogen..." WTF ...hur kan dom veta saker om mig som inte ens jag själv vet? Känns som om andra känner till mitt liv bättre än jag själv gör. 

Vet ni vad..."get a fucking life and piss off" Losers!!!

Först och främst förstör anabola kroppen, och bara för att jag har en snygg kropp betyder inte det att jag missbrukar droger. Tacka mina 15 år av hård träning för det. Kanske har ni ont i röven för att jag är en fighter och alltid kommer dit jag vill jag är målmedveten och inte ger upp förrän jag kommer dit jag vill.

Otrogen? Har jag knullat din mamma? Blir irriterad när folk misstolkar ett vänligt leende med att flörta eller vara otrogen. Att vara medveten att man ser bra ut är en sak, att spela på det en helt annan sak. Så länge ni inte "caught me in act", tycker jag att ni ska ta tungan mellan benen och "shut the fuck up". 

Helt ärligt, ta hand om era egna problem istället för att peka på andras. "What goes around comes around", och det kommer en dag då ni står framför mig...face to face och frågan är hur stora i munnen ni är då.
 
So long...have a good life and don´t play with fire because you will burn yourself.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar