tisdag 1 januari 2013

2013


2013... vad är ditt nyårslöfte?

Ett nytt år med nya möjligheter. Jag vill inte lura mig själv och tror att jag ska både det ena och det andra som i verkligheten aldrig kommer hända.. Alla dessa nyårslöften! Däremot har jag satt upp ett mål som är "att bli en bättre människa", inte för någon annan utan mer för mig själv? Jag vill inte missa en enda dans mer, dansen med livet. När man dansar känner man en känsla av frihet inombords, lugn, balans, tillfredsställelse, precis så jag vill ha det i mitt liv, känna frid inom mig. 

Jag hoppas innerst i mitt hjärta att hitta rätt väg och att 2013 blir mitt år fyllt av glädje och kärlek. För allt som jag har gjort fel i 2012 och för alla som jag eventuellt på något sätt känslomässigt har skadat, ber jag hemskt mycket om ursäkt för. 

"Livet kommer inte med en instruktionsbok" 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar