onsdag 12 september 2012

Topp eller Flopp

Topp eller Flopp?

Mac har blivit en kult, det går inte att leva utan en. Jag minns det som igår, fick min första Mac 1984 och jag blev exalterad över att jag var en av de få killar i min omvärld som fick vara en del av en framtids livsstil. 
Jag älskar Mac och inte minst den unika stilen-designen. Vilken utveckling som sedan dess har skapats. Kommer ihåg miniräknaren som var stor som ett hus och idag har du en hel värld med dig i fickan. Kan det bli bättre? JA!

I dag ska den nya Iphone 5 presenteras. Jag är säkert på att Steve Jobbs kommer vända sig i graven (respekt för denne mannen) av glädje. Ser fram emot att kunna köpa denna underbara mobil och leka med den. Tänk att den första pc:n blev lanserad 1982, helt sjukt att pc-världen inte är äldre.  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar