torsdag 23 augusti 2012

Mr. Shawn Ray

Vem har inte drömd någon gång att få träffa sitt idol? Jag! Har alltid beundrad Shawn Ray, professionell bodybuildare. Hur många gångar har inte jag köpt fitness tidningar och beundrad alla dom stora killarna ifrån Arnold Schwarzenegger till Shawn Ray. Shawn har alltid varit bland mina favoriter, men att jag skulle får chansen att träna ihop med honom en dag, nej, sådant händer inte mig. Men det gjorde det, Oktober 2011 står jag med Mr.Shawn Ray på Golds Gym i Kalifornien och lyfter skrott. Kan det bli bättre? My dream come true!
Har så klart manifesterat allt på bild och film, jag fick en hel dag tillsammans med honom, vi delade även Pannkaka på "The Firehouse" som är ett restaurang för bodybuildare .
Tur att jag fick komma in...hahhaha....minst vikt 120kg. 























Supervising Shawn ;-)
Shawn and mig, girl talk ;-)

Träning med Shawn och mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar