torsdag 23 augusti 2012

Amy May and me

Musik, ett universellt språk, man behöver inte kunna språket för att låta hjärtat bestämma om man tycker om det man hör eller inte. Generellt tycker jag om allt typ musik, för mig hänger det ihop med mina känslor och hur jag känner för stunden. Så funkar det i alla fall för mig och ibland stöter man på kända talanger. Det hände för mig sist jag var i LA, jag gick på Santa Monica Blvd. och hörde en underbar röst som fick mitt hjärta att le. Amy May från England, en ung kvinna med gitarren i handen och glimten i ögonen. Tog upp min kamera och filmade henne, efteråt gick jag fram till henne hälsade, köpte hennes skiva och gjorde en bild tillsammans.


                                                                              




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar