torsdag 24 januari 2013

The best is yet to come...


Pratade tidigare om att det inte finns mycket som jag hatar, men jag har en till sak som jag avskyr. Det är, när någon annan tar äran för något som dom inte alls har gjort. Att promota sig själv eller ta äran på bekostnad av andra. Jag hatar sådant, istället för att ta andras förtjänst och göra det till sitt eget...så ger jag ett råd från mig...och den är gratis!

"get on your own fucking feets and start sweating blood, as I do...motherfucker´s"

Rättvisa ska finnas och jag tillåter ingen mer att jävlas med mig om sådant längre. Jag vet vem jag är och vad min kunskap är, är inte född igår. För allt jag har skapat eller gjort finns belägg och ingen kan peka med fingret på mig och ta det ifrån mig. Jag vet vad som är mitt och vad jag har kreerat, jag behöver varken bevisa eller få bekräftelse av någon annan för att kunna profilera mig. Det räcker med att jag vet vad som är och inte är, och för alla andra där ute som har ont i röven, låt mig ge er ett litet råd till...

KISS MY ASS!!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar