söndag 20 januari 2013

In God we trust...or not!


Jag tror att det finns mer liv än bara oss på denna jorden. Hur egoistiskt av oss om vi trodde att vi var ensamma. Något finns där ute, men vad? Jag vet inte! Vi kan bara spekulera och skapa vår egen lilla sanning. 

För vissa är det U.F.O´s, för någon annan Gud och för andra bara en tillfällighet att vi finns, "Big Bang". Vilket som, tror jag på att vi ska leva våra liv så gott vi kan, njuta av det så mycket det bara går och välja det positiva framför det negativa. Ingen vet vad som kommer hända efteråt, och det är därför så viktig att vi lever våra liv till fullo, för du vet inte när din stund kommer. 

Låter hårt men det är den kalla sanningen. I dag finns du, i morgon är du historia. Hur vi har skapats eller vem som finns där ute förutom oss bryr jag mig inte om. För om dom inte har visats sig tills i dag, varför skulle jag tror då att det visar sig nu

Jag vill fokusera på det som jag älskar mest av allt, mitt liv! Pressa ur detta liv all sitt gudomlighet och leva detta livet som om det var min sista dag på jorden. 

Inte alltid lätt, jag vet! Men jag kämpar hårt att det ska kännas så



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar