söndag 11 november 2012

Söndagar, Gud´s fel


Helt ärlig, så hatar jag söndagar...har varken lust eller ork att göra något, känns varje gång som om jag inte har krafter till att göra något konstruktivt. Man bara väntar in att det ska bli Måndag igen, så man återigen kan påbörja den onda cirkel som kallas för vardag. På Söndagar skulle man ha råd med att få massage, bubbel bad, go mat och bara bli bortskämd. 

Som en Gud i Frankrike, oj oj oj...det hade jag älskat. 

Att prata om Gud, vet ni vad? Hade jag varit Gud, då hade jag skapat världen på en dag och hade haft 6 dagar helg...låter det bra? 

Tycker jag med!

1 kommentar:

  1. ....låter som en rosaskimmer vardag..me like;-)....så vardagslyx every day..that you only can made..inget storslaget..men bara det där lilla xtra..som bara du vet va det är...vardagslyx för mig e frihet o levande ljus..o städat..ngn ny fräsch blomma..gå o pula..;-)...take care

    SvaraRadera