onsdag 14 november 2012

Änglar som föräldrar, föräldrar som änglar



Det är precis som ni sa, du kommer känna det när du är vuxen, och nu är det så. Jag tänker på er och det ni har gjort för mig. Hur många föräldrar ger inte upp? Ni har kämpat för mig och nu är jag här. Nu fattar jag ert beteende in denna värld av våld, jag är typ oskadd. Hur kunde ni klara det utan att flippa eller bli galna? Jag har underskattat er!

"Änglar som föräldrar, föräldrar som änglar, vem annars är här för mig om inte ni? För mig och bara för mig".

Ni har aldrig gett upp tron på mig och gjorde mig till den jag är i detta liv. Ni har lyckats att hoppa av den brinnande båten och räddat mitt liv. Hur gjorde ni?
Även om jag många gånger satte mig emot er och inte hade respekt för er, ska jag nu visa den för er.

Ni har skapat mig med en stor tro på mig, jag ska inte svika er, aldrig mer.

All min kärlek till er, tack för allt!
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar