måndag 24 september 2012

Så länge det vara...

Om man är anställd, håller man alltid på ett dåligt kort...det som gör att du kan bli av med jobbet. Oavsett hur stor din kompetens är, är du bara en siffra i något system. Vem ska man klaga på? Är det rättvist? Varför jag?
Jag tror på att allt som händer har en mening med livet. Även om det i stunden ser mörkt ut och man inte kan se hur allt ska lösas, tror jag starkt på att "Gud" har en plan för oss alla. Jag ser fram emot mitt nya kapitel i mitt liv och jag omfamnar det med öppna armar. 

Jag är inte rädd...

Välkommen!!


1 kommentar:

  1. Haha...inlägget fick mig att le resten av kvällen.Frågan är vad hade vi gjort utan gud??vem hade skapat alla dessa äventyr och upplevelser i våra liv?vem hade skapat lyckan och olyckan?.Man skulle kunna tro att en regisör sätter ihop alla filmer vi ser på tv men i själva verket så får regisören ett mail av gud som beskriver ännu ett människoliv han skapat.

    Längtar till att få köpa biobiljetterna till filmen Carmelos way;-)

    Din bror Nenad von Shnek

    SvaraRadera