fredag 12 april 2013

Konsumentverket


Vilken filur kom på den ide? Han är säkert inte italienare!

Efter konsumentverkets regler menar man att man ska kunna klara sig på 2000kr mat i månaden som singelperson. Hur i all världen, ska detta vara möjligt? Har dom glömt att mat för en italienare är det viktigaste som finns? Jag försöker verkligen att komma på hur man ska överleva på 2000kr i månaden på mat? Jag hade aldrig kunnat klara mig på det, aldrig, det är inte mänskligt. Tänk om man inte äter bra och rätt mat, kommer din kropp med tid blir svag och mer sårbart inför sjukdomar och allt annat. Mat är viktig, det är drivmedel för kroppen, utan det kommer du inte långt, om du inte tankar din bil med drivmedel kör den inte heller, eller? Tur att jag kan baka bröd annars hade jag dött! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar