lördag 9 februari 2013

Tillbaka till garaget


Ibland måste man trappa när från division ett tillbaka till garaget, där allt började och börja om igen. "No hard feelings", jag tycker bara att det är sund och det ger mig ett helt nytt perspektiv på mitt liv och min framtid. Vill man vara bland de bästa, måste man ibland backa några steg för att kunna tar sig fram fem, för att inte fastna i sina   gamla rutiner. 

Jag ska vara ärlig, jag älskar denna utmaning. Återigen bevisar jag för mig själv att jag kan min sak. Tycker det är synd när folk inte ser min potential, att alla utmaningar och sakar jag tar mig an och tror på, blir till en succés. Pan de Lux kommer att bli ett stort namn inom branschen. Kanske inte det största bageriet i Sverige, utan litet och effektivt som lämnar spår efter sig i form av kvalitet. 

"Inget är omöjligt, tro på dig själv och lyssna på ditt hjärta, det vet vad du behöver."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar