fredag 4 januari 2013

Livet är en gåva


Varför ska man inte försöka att våga? Spring förbi din egen skugga! Gör det omöjliga, möjligt!

Vad hjälper det att fundera över om man ska våga eller inte, ta steget mot det okända. Våga att simma mot strömmen, det kommer inte vara lätt men ska du lyssna på alla andra eller på ditt hjärta? Tro mig om jag säger till dig att om du gör det du är mest rädd för, så kommer det ske ändringar i ditt liv.

Jag älskar livet i alla sin form, och är inte rädd för att det tar mig med en enorm livskraft. Även om jag är rädd ibland för jag inte vet vad som väntar mig, kan jag inte låta bli att vara lite nyfiken på vad det är som ska hända som näst. En sak vet jag, om 100 år när jag lämnar denna världen vill jag inte vara en av dom som inte tog sina chansar i livet och kommer ångra sig med att plåga sig själv med varför jag inte vågade. Jag vill ha svar på min nyfikenhet och jag låter ingen komma mig i vägen för det. 

"Livet är en gåva som vi ska leva, och inte låta passeras förbi oss"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar