onsdag 9 januari 2013

Belive in yourself...


 
Efter att ha startat projektet "Pan de Lux", kan jag bara konstatera att det finns mycket jag hade glömt bort när det gäller att starta eget. Men oavsett vilket, vill jag inte ge upp då jag känner djupt i mig att detta kommer att bli en av de bästa utmaningar i mitt liv. 
 
Ibland få jag känslan att jag inte längre orkar och till och med tänker "been there, done that"... Men tydligen är det ödet som tvingar mig att starta eget igen, har försökt att hitta jobb men ingen som vill eller behöver en outsider. Så Sverige, here I come again...funderar på att öppna en brödbutik i själva Emporia i Malmö tillsammans med min partner. Tror stark på att det kan gå hem. Vi har ett nytt koncept som kommer knäcka många av de bagerier som redan finns i dagsläget. 
I vilket fall som helst, jag måste tro på mig själv, för om inte jag gör det...vem gör det då? Men jag behöver även er hjälp, för utan er blir det inte av....ni är mina framtidskunder och jag behöver er. Om ni vill hjälpa till lite, då hade jag uppskattat om ni gick in på FB om ni har det och trycker på "gilla oss" på "Pan de Lux
Tusen Tack, uppskattat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar