onsdag 28 november 2012

Wishboard

Vad gör dig glad? 

Musik, dans, vänner, mat, resa...? 

Listan är säkert lång. Gör en lista med allt som gör dig glad, alla du älskar och tycker om. Du kommer snabbt inse att du inte är ensam och att du har all lycka i dina händer. Jag har en "Vision board" hemma som sitter i köket fast på väggen där jag sätter upp alla mina önskningar för framtiden, så att jag kan visualisera dem dagligen och pränta in de i mitt hjärta och min hjärna, "and guess what" it works! 

Faktiskt är det så att din inre suggestion ser till att det ska bli precis som du önskar dig. Tanken på det du önskar dig sätter en liten frö i dig och det kommer bära precis den frukt av den önska du har planterat i dig. Det betyder inte att om du önskar dig en miljon kronor att det är precis det som du kommer få, metaforen kan tyda på att du kommer klara dig ekonomiskt eller får tillgång till bättre pengaflöde osv...testa själv och ge det tid...det funkar för mig, varför skulle det inte funka för dig? 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar