tisdag 6 november 2012

Manifesto

Så är det gjort, Kim Bodnia och jag manifesterade i en liten scen på ett hotell i det nya Bron 2, i andra avsnitt av serien. Det kommer dröja typ ett år innan det spelas på Tv. Alla serier måste spelas in först och det tar så klart sin tid. Trodde att jag skulle vara nervös men tvärtom, jag var lugnt och kände mig trygg. Hela teamet var otroligt professionellt och hade koll på allt, kände mig bra behandlad och dirigerad. Vi hade 2 provtagningar för att se att allt såg bra och ok ut, sen skulle vi ha den första riktiga tagningen men då kom en hotellgäst emellan och vi fick börja om. Den andra tagningen satt perfekt. Alla var nöjda och jag med. Det var en ny och annorlunda känsla att vara med framför kameran. Det gör jag gärna om igen!
















                                                                                  En liten inblick bakom kameran!

1 kommentar:

  1. ....snyggt jobbat..snygging..congratulations..!

    SvaraRadera