måndag 19 november 2012

Innovation is back...


Är lyckligt lottat, ska börja skapa ett nytt varumärke och ny kategori av bröd som aldrig har funnits tidigare på marknaden. Det kommer ta tid och kräva många resurser, men jag ser fram emot att göra det. Jag brinner för mitt yrke och jag vet att jag kommer lyckas. Har en plan att göra mig synligt igen på marknaden och göra en stor "come back" som "Carmelo Dibartolo". Det svenska folket vet vem jag är och vad jag har i mina mjöliga fingrar. Många har saknat mina bröd och även i dag, 3 år senare tycker de att det är synd att mina bröd inte längre finns på marknaden.  

"But here I am, ready to rumble again" 
  
Vill inte berätta för mycket, hela projektet kommer att ta tid och jag kommer att använda all min fritid för att förbereda detta stora, nya varumärke. 

Ni kommer inte bli besvikna!

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar