onsdag 10 oktober 2012

Work Hard, Play Hard


Just nu kämpar jag emot mina djupaste demoner, dom försöker äta upp mig inifrån och ta livet av mig. Jag tänker inte klart och mina känslor är upp och ner, tusen tankar som snurrar runt i mitt huvud och jag vet inte vart jag ska börja. Jag är en tuff kille, och jag vill och kommer inte tillåta livet att få mig att må dåligt. "Life is a bitch", så mycket vet jag. 

Önskar ingen att må dålig. 

Ibland skulle man kunna tro att livet är orättvist, men kanske är det meningen att det skulle bli som det är, för det som kommer ut av det är bättre. Livet är designat att du ska vinna, inte förlora. Alla är vi speciella på vårt eget sätt och det enda som behövs är att vi respekterar varandra. Jag är en optimist när det kommer till livet, vill bara må bra och ha ett normalt och balanserat liv. Jag kommer kämpa hårdare än jag någonsin har gjort och visa mig själv att inget var i onödan av allt som jag har gått igenom i mitt liv.

"WORK HARD, PLAY HARD"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar