lördag 1 september 2012

Time for change

Tänker högt, hur många gånger hör man inte från andra att de ska sluta röka, snusa, eller dricka alkohol osv...

Jag har alltid varit en mentalt stark person. Jag är inte så mycket för ord, mer för handling. Oftast lyckas jag med det jag sätter mig i huvudet och har bevisat det många gånger. Känner att det är dags att inleda en ny fas i mitt liv, såväl ekonomiskt som på ett personlig plan. Jag är trött på folk som bara babblar och sen händer inget av det som blir sagt fram i form av ett resultat. Disciplin är ett bra sätt för att kunna komma fram till målet, "and I got plenty of it". När jag tror på en sak, stark och med hela mitt hjärta, då vet jag att jag redan är halvvägs mot målet. Jag låter ingen peka på mig och berätta vad jag ska och inte ska. Jag har nu kommit på en bra ide, som jag tillsammans med en av mina vänner ska utforma och omsätta till verkligheten. Jag lovar er att ni inte blir besvikna på det som kommer, bara har tålamod.

Ni kommer tacka oss sen, lovar!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar