torsdag 27 september 2012

It´s just buisness

Får inte glömma vem jag är och varför jag finns. Man kan lätt hamna i fällan och bli styrd av ett system som bestämmer hur man ska vara och inte. Hur man ska bete sig, vad man få säga och inte. Jag vill inte mer vara en marionett, styrd av någon annan. Jag vill kunna säga mitt, tro på mina idéer, göra skillnad tillsammans med andra, bli tagen på allvar. Det är som att lägga sitt liv i någons händer och bara hoppas på det bästa. "Some you win, some you loose". Nu är det slut på det. Jag ska hitta tillbaka till mig själv och med full fart ta tillbaka min plats i samhället som jag förtjänar. Jag är besviken, djupt besviken på företaget jag jobbar för. Trodde att människan var i fokus, jag tog fel, man är inget annat än bara en anställd med en tickande klocka, som kan ringa när som helst och sen står du där helt ensam och ingen kommer tycka synd om dig...varför?

...because it´s just business!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar